سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 

زن همه‏اش بدى است و بدتر چیز او اینکه از او چاره نیست . [نهج البلاغه]

غول جاوا
شنبه 87/12/10 ::  ساعت 6:38 عصر
                                                           به نام خدا        با سلام خدمت شما کتاب دوستان گرامی...       اینجانب  مهدی اشراقی با ایجاد این کتابخانه سعی در گسترش فرهنگ کتابخوانی در کشور عزیزمان ایران را داشته ام.       شما در این کتابخانه میتوانید انواع کتابهای مذهبی ، علمی ، داستان ، رمان و ... را دریافت کنید.       کتابهای این کتابخانه با فرمت جاوا میباشد. از این جهت قابل استفاده و نمایش بر روی تلفنهای همراه میباشد. شما میتوانید مقداری از مقدمه یا بخشی از کتاب را در قسمت صفحات اضافه که در سمت چپ مانیتور قرار دارد  مشاهده و مطالعه نمایید. در صورتی که خواهان مطالعه کامل کتاب بودید میتوانید از بخش دانلودستان کتابخانه که در بالای همینن پست قرار دارد با کلیک بر روی عنوان کتاب دلخواه کتاب را دانلود کرده و در تلفن همراه خود نصب نموده و مطالعه بفرمایید.     نحوه دانلود: پس از کلیک کردن بر روی عنوان کتاب در بخش دانلودستان صفحه جدیدی باز میشود که پس از چند ثانیه در صفحه جدید با کلیک بر روی دریافت فایل میتوانید کتاب را در رایانه خود ذخیره نمایید.     از شما خوانندگان گرامی تقاضا دارم اگر این کتابها را مفید تشخیص دادید آنها را در اختیار دیگران نیز قرار دهید.       از هرگونه همکاری استقبال میشود.

¤ نویسنده: تیام رضایی



3لیست کل یادداشت های این وبلاگ


خانه
مدیریت وبلاگ
پست الکترونیک
شناسنامه

:: کل بازدیدها :: 
15112

:: بازدیدهای امروز :: 
4

:: بازدیدهای دیروز :: 
3


:: درباره من :: 

غول جاوا
تیام رضایی
این وبلاگ بیش از هر چیزی به ارائه ی کتاب با فرمت جاوا برای دوستان می پردازد. وممکن است جاذبه های گردشگری استان را در قالب عکس معرفی تماید.

:: لینک به وبلاگ :: 

غول جاوا

::فهرست موضوعی یادداشت ها ::

روانشناسی وشعر . شاعرانه پر احساس . کتابخانه . کتابهای درسی . کتابهای زناشوئی . کتابهای شهید مطهری . کتابهای گوناگون . کتابهای مذهبی . نرم افزار موبایل با فرمت جاوا .

::وضعیت من در یاهو ::

یــــاهـو

:: اشتراک درخبرنامه ::